onsdag 25 februari 2009

Valpkurs 6:e gången

Akira och Emma tränar apportering

Esters uppnosiga nuna

Jag vill inte ligga här!!!!!!!
*
Ester ville inte alls göra som jag som jag sa, det blev rena cirkusen, när vi skulle träna följa övningar och inkallningar. Akira och Ester sprang runt och gjorde allt annat än det dom skulle.
Och där står jag som ett frågetecken...........min lilla hund som alltid kommer när jag ropar.......vad har hänt........hon varvade upp något så in i norden, så det fick bli koppel.......stackars Ester.
*
Det är bara att gå tillbaka och tänka.........vad har jag gjort för fel.......och det var en hel del när man börjar att ransaka sej själv............varit slapp och inte tillrättavisat henne, när det har behövts, använt för många ord... såsom hit....här och kom. Varit för sen med beröm, så nu är det bara att tänka om och fortsätta
*
Att hon ser så sur ut på fotot beror på, att hon gärna vill flytta på sej undrer vilostunderna, och varje gång Ålen-Ester började åla så lyfte jag henne tillbaka, till sin plats..........hon blev inte så lycklig, men jag lovar det fungerade.


Catrin och Jamaika väntar på sin tur, som går från klarhet till klarhet, dom är kanon duktiga och det är en fröjd att se dom arbeta


Myra

Myra igen


Och igen, en skönhet som gör sej på bild

Vi tränar apportering med Ester


Inga kommentarer: