onsdag 4 februari 2009

Ester snart 5 månader

  • I går var vi och hälsade på hos Esters uppfödare i Vara, för att dra några tänder som inte vill ramla av sej själva. Allt gick bra och Ester hämtade sej fort efter att fått lite lull-lull som dom kallade det på Vara vetrinär station.
*
Jag blev väldigt förvånad när jag satte Ester på vågen.....9 kilo, den lille, kan inte vara sant, så jag fick väga om henne.......men vågen visade rätt, undrar var dom kilona sitter.
Dagens promenad

Pettersson och Jamaika visar sin bästa sida
Ester utforskar omgivningen
Vi tränar sitt och sitt kvar

Oj!! det händer visst något längre bort
Oj!! då på andra sidan också, men kvar sitter jag

Ester har hittat en ölburk

Den är skit-kul

Ester i full fart, inga tassar i backen

En liten vilopaus
Vi tränar ligg kvar i snön, hon var jätte duktig, fast det var så kallt om magen.

Aj aj!!!! Inte nosa

Ester hälsar på grannen



Lite lugnare om jag får be.....



Ester och Jamaika


Ha ha...du kan inte ta mej...


Ester i bus-tagen
Fullt ös medvetslös
Galen-pannan
Att det kan vara så roligt med en grästuva

Inga kommentarer: