söndag 15 februari 2009

Sagan om Cheri förtsätter

Från helvetet till himmelriket

Cheri har fått en ny kompis som heter Folkare´s Lektor
*
En dag på sjön
Cheri till vänster och fästmannen till höger

Lek med mej


Kan det bli underbarare än så här


Fullt ös mitt på sjön, för att ta sej vidare till en Ö för att grilla


Hoppsan sa!!!!!!


Puss på dej

Jiiippiii!!!!!!



Undrar om korven är färdig snart, börjar kurra i magen efter allt lek och spring


Kan det vara korvgubben som står framför


Mera korv tack....säger Cheri
*
I går ringde Micke och uppdaterade mej om vad som händer, hon blir bara bättre och bättre att kunna hantera häftiga rörelser, främmande människor litar hon inte fullt på ännu, men det jobbas på.
*
Jag kan inte beskriva i ord vad jag känner när jag ser dessa foton, och underbart är det att få glada samtal från Micke och Anki, även om det är mycket kvar att jobba med, så har det gått väldigt fort i rätt riktning
*
Jag hoppas att jag får träffa er snart och ge er ett hjärta av guld, ni har räddat en olycklig Zathura till att bli en lycklig Cheri
*

Inga kommentarer: