torsdag 28 maj 2009

Vackra Asta

Äntligen har jag fått ordning på min dator igen, så nu kommer de foton som jag inte kunnat lägga ut under den sista tiden.
*
För ca 1 vecka sedan träffade jag Mickes och Susannes Asta, som från G-kullen efter K&Q Ida och Rickars Valdo.
Asta har blivit en mycket vacker ung dam, som har en hel del föremålsintresse och arbetsglädje. Det var en fröjd att se Susanne jobba med henne, dom två har verkligen utvecklats åt samma håll, det var härligt att se.
*


Foton på Asta, tagna i skogen runt Rannebergen



Asta utanför Rusta i Partille, där vi träffades under en shoppingtur

Asta på Bryggan
*
Man blir så glad, när man möter sina hundar och deras mattar/hussar, när man ser hur harmoniska dom är ihop och att dom jobbar åt samma håll, att sedan Susanne haft en liten bäbis, samtidigt med Asta, (tror att lilla Mickaela och Asta är nästan exakt lika gamla) tycker jag är starkt jobbat, och sedan lyckats så fruktansvärt bra, med båda:-) är värt en stor eloge.
*

Inga kommentarer: