torsdag 22 januari 2009

En stolt Jamaika och 2 gris-hundar

Jamaika har intagit min soffa

Den är bara min, min, och bara min

Pettersson som gris-hund


Det är gott att tugga, men man får ständigt övervaka så att kultingen inte hamnar i hans mage


Så har vi den lilla gris-hunden

Sådan far, sådan dotter


TRYNE MOT TRYNE
*
I dag har vi tränat på läxan, Ester är jätte duktig, men att ligga i blött kallt gräs, var inte poppis, men ack den som ger sej.........det gick till slut, men att ligga kvar i det blöta, får vi ta i morgon.
Senare i kväll blir det target-träning.
*
Annars så har det varit 2 härliga promenader, imorse med Jamaika, Ester och pettersson och på eftermidagen, gick vi ett par kilometer och då fick Ester vara hemma, men hon sov så gott när vi kom hem........Gääääsp har ni varit borta, har jag inte märkt!!:-)
*
Handlerkurs för Mariana Eriksson Planeras, om intresse finns hör av er

Inga kommentarer: