måndag 31 mars 2014

På kurs med Laila Ström



Mattias och Camillas Eirin

Catrin gömmer sej bakom Coffie

Jonny och Mina

Kurtan

Jonas o Kurt

Laila inleder med lite teori

Catrin leker kurragömma

Bulten

Puss på dej

Mattias o Amber tränar

Vera

Amber

Hedda

Catrin o rumpan på Coffie

Mattias o Amber tar igen sej


Camilla tränar loss


Alexander o Bulten tränar också loss


Även Mattias o Amber


Jonas o Kurt vilar

Kamp o loss träning


Duktiga Coffie

Kom igen nu då!!



Så duktiga

Fikapaus

Vila på maten


Ester med sin favvo

Laila skall klicka Alexander till att göra rätt sak....inte lätt vill jag säga...

Jonny slappar

slappar

Alla slappar

Sötnosarna Jonas o Marieanne

Alexander försöker o försöker

Men tillslut lyckades Laila klicka Alexander rätt

Han får gärna stanna kvar och kratta lite :)

Hedda

Mina

Mina

Vera

Vera

Vera

Mina


Bulten






Nu är vi trötta....




Amber

Amber

Kurt

Amber vill åt ett håll, men det vill inte husse


Slut för idag, tack för idag
*
Det har varit en kanon dag, jag tror att alla var jätte nöjda och att maten och bullarna smakade bra
*
Ha det bra vi ses snart igen
Kram på er
*

1 kommentar:

Amsbergsligan sa...

Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Hoppas vi kan komma ner till någon träff.