fredag 24 april 2009

Hasty-Harmony

Som många vet så har jag Hasty-Harmony hemma ,för omplacering. En underbarare tös får man leta efter, en liten solstråle, fast med mycket fart i.
*
Det är många som hört av sej och , några av dom verkar intressanta, som jag skall träffa, men som sagt var så stannar hon här tills jag hittar den person jag och hon söker efter.
*
I dag har vi varit hos vetrinären, för att få ett friskintyg, jag har aldrig varit med om nogrannare undersökning, men så bad jag också om extra kontroll, hon kände igen varje rygg o halskota,
gjorde böjprov på alla leder, kollade också musklerna var symetriska, det kan annars vara tecken på hälta. Friskare hund får man leta efter tyckte vetrinären och så lugn och stabil, fast lite stor för att vara 6 månader tillade hon:-)
*
Vi passade på att väga henne, när vi ändå hade en våg till hands 29 kilo, vägde den lilla, alltså inte så liten längre.

Inga kommentarer: