onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT 2009

Den bästa julklapp jag kunde hitta till Jamaika, eftersom hon älskar gummiankor och är en Queen , så passade denna alldeles utmärkt. Jag vet att jag har sakt det förut, men tack igen snälla Catrin för lånet av Jamaika.
*
I dag har både Carro med Myra och Emma och Tomas med Akira hört av sej och lämnat sista uppdateringen för året, allt går kanon, Myra visar inga som helst rädslor, det som behöver tränas på är väl att inte älska i hjäl alla som hon möter.
*
Akira åker spårvagn, eller sover spårvagn får man väl säga, för det är det hon gör, så fort vagnen startar, dom har också varit i Nordsan, för att miljöträna, hon bara traskar på så fint och är bara lycklig.
*
I förrgår var Catrin så snäll och åkte med mej till Lena och Rune, Esters uppfödare, eftersom jag fortfarande är billös. Det blev förståss fullt ös, Mina(Esters syster) är kvar eftersom hon skall till England och måste då ha sina Rabiesvaccinationer.
Ester och Mina leker gömme under köksmöblerna


Mina leker titt-ut


Mina under Lenas rullstol.............haha här kan ni inte ta mej......

Många valpar=slitet golv


Mina igen


Matdags, Ester till vänster och Mina till höger, Ester är mycket mindre, det syns tydligt



Sedan var det dags för en lekstund till, innan hemfärden
*
Jag vill passa på att tacka för Catrin och Lena A, för inbjudan till nyårsfirande, men jag ligger i influensa och ligger där jag ligger.

*
Gott nytt år och lycka till under 2009








Inga kommentarer: