måndag 22 december 2008

Sen uppdatering

Det har varit fullt upp i julstöket, som vanligt. Att sedan mitt minneskort gick sönder var mindre roligt, eftersom jag fick plocka fram stenålderskameran, därför är kanske fotona lite sämre än vanligt.
I lördags hade vi kombinerad valp och godisdag. Carro lyckades fylla en burk med olika sorts godis, undrar just hur mycket det finns kvar?

Efter fullt ös i ca 2 timmar, somnade äntligen dom små
Dom var verkligen trötta efter sprungit fram och tillbaka från köket till hallen

Carro ser ut att njuta av Esters Valptänder
En trött en, jag tror det är Myra


Att släcka törsten är ett måste efter ett Kök-hallen-maraton

Jamaika var också med på ett hörn, det blev inte så många foton eftersom min gamla kamera tar så dåliga foton

Catrin och Akira

ESTER
Ester sitter och väntar på att något roligt skall hända, det räckte inte med en promenad till torget, för att miljöträna, allt är ju så himla kul, bilarna är lite äckliga när dom kommer för nära, men efter ett tag så reagerade hon inte på det heller.


Näähää!! Vad tråkigt det händer ingenting, på torget var det kul, alla tycker jag är så söt och vill hälsa, men min matte är så dum....jag får inte hälsa på alla roliga människor och hundar som jag ser, hon säger att det är för mitt eget bästa, hhmmm, pyttsan..jag tror det är för hennes!!

Inte ens när jag lägger mej till med min sötaste min får jag som jag vill!!
Hoppas ni får en härlig jul och slipper smällandet, här har dom tyvärr redan börjat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fin Ester är på bilderna :) tack för en jättebra lördag! Akira och vi hade roligt:)