fredag 21 november 2008

I dag har vi fått besök av

Bea och hennes små änglar, Emelie och Amanda, var det inte fullt ös innan så blev det nu, turbulens i valplådan

Emelie och Stubby

Bea och hennes favorit, Vin-röd. Jamaika vill så gärna vara med, försöker att trycka sej försynt i mellan. Jamaika: Jag vill också vara med!!!!


Jamaika: Äntligen ser ni mej, skall det vara så svårt, det är faktiskt jag som har åstakommit dom små underverken, ja ja!! Sumo var kanske med på ett hörn.

Bäst att kolla Beas väska när hon åker hem, så att inte Vin-röd fattas


Amanda grimaserar efter en ansiktstvätt av Pettersson


Vad är det för butter min?


Nu är alla samlade i samma bia-bädd, valpar och ungar, tur att Jamaika håller ordning i valplådan.

Emelie, tycker att Vin-röd fryser, så gott med varmt täcke och ett barns varma famn

Så söta

Neej!!! Smit inte

Glada miner


Emelie: Jag blir tokig!!! Dom är så himla söta.


Ömesidig kärlek


Detta var inte lätt, snälla hjälp mej uuuppp!!!



Mera ute-bus i snö, för första gången, det var lite konstigt tyckte dom, med gott att äta.




Kolla in Pettersson på denna video-snutt, hur sur får man bli?
Pettersson: Varför får inte jag vara i centrum?


Pettersson har fått som han vill, puss och slick-kalas
*
NoName har fått ett namn, Ester blev det till slut, efter alla namnförslag.
I dag fick jag svar på varför hon inte ätit så bra, tror ni inte på attan att hon har sniket åt sej en tutte när dom andra små diar, och Jamaika så snäll som hon är har välkomnat henne . Hon är bara så fantastisk Catrins Jamaika.
*
Men nu är det slut det, hon är en stor flicka nu och skall äta riktig mat, så nu blir det extra koll på damerna .

Inga kommentarer: