söndag 2 februari 2014

L-kullens 2:a kurs dag

Alla var närvarande utom Ullis och Mina som hade fått ledigt pga Ullis måste jobba, mitt fel eftersom jag hade strulat till det med kursdatumet, men hon får ta igen det imorgon måndag, då jag hyrt lokalen på Alfa hundcenter för att träna lydnad med Ester

Amber

Camilla o Hedda

Fina Amber

Alexander o Bulten

Åsa o Vera

Camilla o Hedda


*

Nu skall vi leka tycker Alexander

Mys med Amanda o Amber

Martin

Bultens Alexander

*

Sofie o Marieanne som ägs av Kurt Larsson

Kurtan

Skön ställning

Åsa o Vera tränar kontakt

Amber igen

o igen

Kurt uppnäsa, så söt

Vilostund

Vilostund, men det verkar lite som hussar o mattar var tröttare än valparna ;)


Massor av foton på Amber idag


*

Fina Vera

Så lik mamma Rakel

Jag bara älskade dom här fotona på Alexander o Bulten



*

Marit, fick också vara med på ett hörn


Kurt Larsson



*

Lilla Hedda





*

Martin i full fart att träna jaktinkallning




Och så världens belöning hos världens bästa matte o husse, tycker Amber
*
Det var en härlig dag, ni är så duktiga,  ser redan fram emot nästa lördag
*
Glöm inte läxan, jaktinkallningar, kontaktövningar, namnövning o följa-träning
Vi ses nästa lördag
*
Kram Eva

Inga kommentarer: