torsdag 7 november 2013

En dag med L-Kullen

 Första punkten på dagen är att städa efter dom små trollen , sedan.....MAT.....

 Matglad...

 MÄTT.....

 Mera mat....

 Nejhe du....nu får du faktiskt flytta på dej,nu är  det min tur att vara mittpunkten

 Mitt i maten

 Jag vill ha allt

 Smulorna är mina tycker röd


 Ljuvliga grå hanen

 ....PAXAT....

 Blå hane...ser lite tankfull ut? Undrar hur hon ser ut bakom den där saken som verkar sitta fast i ansiktet, den där saken som blixtrar hela tiden :)




 Nafs i örat

 Vill du höra en hemlis?

 Vad i hela friden är detta?

 Sedan var det mat igen

 Så himla määäät....................

 Söta lillan

Haha jag får plats med hela din nos i min mun
 Nu var det dags att ta en liten paus

 Trötta...tjocka 3

 Vatten...vad skall detta vara bra till?

 Gillar ibland att vara för mej själv

 Lila hane

 Men sluta fota någon gång!!!!


 Titt-ut

 Sötnos

 Syskonbråk!!

 Aj!!! mitt öra

 OK jag ger mej!!!!

 Vägningsdags

 Sov sött

 Bläh!!!!


Rosa tiken
 Turkos tik



 Blå hane

 Det kliar!!!

 Jag orkar faktiskt inte röra mej

 Vad var det?

 Jaha var det bara du

 vad långt upp du är

 Så var det mat igen och den sedavanliga städningen efter mätta valpar















Nu tar jag det sista
*
Jag hoppas ni tycker om fotona, det kommer snart fler
*
Kram på er


Inga kommentarer: