lördag 20 juli 2013

Kings & Queens´s Kennelläger 2013 Dag 1

 Monica och Pixel

 Söta Carro

 Monica o Pixel igen

 En som inte vill vara med på kort

 Patrik och Ellie

 Ann-Sofie och Lea

 Kram

 Bossy och Elinas Allan

 Bossy o husse

 Gänget är  samlat

 Emelie o Otto




 Vänta!!!!  Han har fastnat :)


 Jag och Ann-Sofie jäser i solen

 På tal om grodor


 Gammel Grå

 Tar du foto på mej, så tar jag på dej


 Madde o Iris











 Allans Bossy o Elina

 Han är så duktig..Otto..



 Akta...Madde har tagit fram stora kniven

 Melon till alla...svalkade gott i värmen. Tack Madde

 Otto med boll


 Vila måste man

 Det var sista melonen

 Ann-sofie o Ille

 Första lydnadsdebuten

 Så duktiga















 Oj!! Där han jag inte med :)




 Oj!! Vem ligger där

 Men är det inte min favorituppfödare

 Jo!  det är det...hurra..

 Nu kommer jag och tar dej

 Vänta bara!!

 Där fick jag dej

 Patrik med Ester o Lea
 Lea

 Smile






 Coca-cola är gott




 Platsliggning



 Jag och Ester på G

 Härligt matte, visste inte att du kunde röra på dej så fort :)



 Duktiga Ester

 Bilen får tala för sej själv

 Carro o Myra...Mamma My






 Så härligt att se dom arbeta

 Isaak


 Patrik o Isaak
Neej husse!! Jag vill inte titta på dej
 
 Så!  lite bättre





 Bläääh!!

 Titta jag flyger  Maddes Iris


 OJ!! Nu var det stopp

 Bossy o Allan




 Långa-Lea

 Gillar bara detta foto

 Allan gillar sitta i husses knä



 Lite mer föremålsarbete med Patriks Ellie





 Lea





Och Ester får avsluta denna fotoserie
*
Det var en underbart trevlig dag med härligt väder, kul att så många kunde komma i år, att sedan Elina och Bossy med Allan åkte ända från Arvidsjaur, får man ge dom en fjäder i hatten för :)
*

Inga kommentarer: