torsdag 6 juni 2013

K-kullens första valpkursdag

Det var så roligt att träffa alla igen, dom hade blivit så stora, med ögonen på skaft som den hönsmamma jag är när det gäller mina valpar, så synade jag dom med lupp, det var ju så länge sedan jag såg dom, men så duktiga och fina dom såg ut, men jag hade så klart inte väntat mej annat med så bra valköpare.

 Patrik och Ellie tränar kontakövningar

 Magnus och Coffe/Bruno likaså





 Magnus och hans telefon som han inte kan leva utan :)


 Ja, ja jag vet att ni är bra !!!! :)



 Lena och Fuska tränar kontaktövningar


 Titta!!!!!.....PIPPI......

 Följa övningar


 Oj!!! Det var vist en kon ivägen

 Fina Coffe/Bruno

 Lena o Fuska



 Yyiippeee!!!!!!


 Patrik o Ellie





Som sagt det var härligt att se alla, solen lyste, alla var på gott humör och kaffelukt, så var  det en fulländad dag
*
Tack alla för att ni kom och vi ses nästa onsdag kl 18.00
*

Inga kommentarer: