måndag 11 januari 2010

MY DOG 2010

Då var My Dog över för i år, det har varit en rolig helg med massor av vänner och bekanta sen förr, träffade stafffolk som jag inte träffat på nästan 8 år och det var jätte kul.
*
Hur blev det med framgångarna då? Jo 2 stora pokaler fick jag med mej hem. BIR VETERAN både lördag-söndag och en hedrande 4:e bästa hane placering ibland ca 30 hanar, så än är det krut i gubben.
*
Jag fich smugglat med mej Ester in på söndagen, för att träna henne lite och för att dom ögonlyser för nästan halva priset, så med hjärtat i halsgropen gick vi in i det mörka rummet, för att komma ut med ett stort leende.....FRI PÅ BÅDA ÖGONEN.......HURRA.....
*
Något annat roligt som hänt är att Pettersson och jag har blivit inbjudna av SKK till Champions off Campions och Veterans off Veterans på Stadshotellet i Stockholm, för att tävla om vackraste hunden, 3 rätters middag och gala-klädd, låter inte som jag, så vi får se, men visst hade det varit kul:-)
*
Ha det bra till nästa gång det händer något

1 kommentar:

Rias Träningsblogg sa...

Grattis till framgångarna!